9.7.2014

Synttärivaihto Ritvalta - Birthday exchange from Ritva


Oupsin synttärivaihto saa jatkoa, kun sain myös Ritvalta jokin aika sitten synttärivaihdon. :) Ja edelleenkin mulla on ne synttärit vasta syksyllä. :D

Hirveen nätisti se kysyi multa ensin, että mitä mieltä mä olen aiemmin (siis ei vaihtoa varten) pistellyistä jutuista ja kun mä sanoin, että ei mua ainakaan haittaa pätkääkään, niin sitten kuului vaan semmoinen ilon hihkaisu ja mulle tyrkättiin tämä käteen. :) (Sitten kyllä hihkuin minäkin.) :)

***

Our local stitchers birthday exchange continues when I had the exchange from Ritva too. :) And my birthday is still in the autumn. :D

She asked me so nicely how I feel about things stitched before (not for this specific exchange) and when I said that I really don't mind, she just sort of gave me an excited howl and pushed this into my hands. :) And so I started howling too. :)


Siis tämähän on aivan järettömän iso.

***

I mean. This is huuuuuge.

 

Ja se mätsää mun Halloween-peittoon niiiin hyvin. :) Ja sitä paitsi. Nuo hämpit ei jostain ihmeen syystä haittaa mua ollenkaan... (En tajua. Olenko mä pääsemässä hämähäkkikammosta eroon?)

Kiitos, Ritva. ♥

***

And it matches my Halloween quilt so nicely. :) And besides. I don't care about the spiders at all. (Really. Am I growing out of my arachnofobia?)

Thank you, Ritva. ♥


Madame Chantilly - Volevo un gatto nero!

PS. Ja nyt sitten loput oupsilaiset ei anna mulle enää yhtään mitään pisteltyä tässä vaihdossa. Mulla on jo nyt ihan huono omatunto, kun en ole aikonut kenellekään pistellä yhtään mitään ja olen itse saanut jo kaksi pisteltyä vaihtoa...

4 kommenttia:

Thanks for your comment!!!